onsdag 6 juni 2012

Tack något-med-Kalmarunionen för den här röda dagen.


I dag fick Nils sova vidare när Bossa vaknade eftersom jag är världens bästa fru. Plus att jag gillar att hänga med henne såklart. Vi åt vaniljyoghurt med havrekuddar (eller vad det heter) till frukost. Hon älskar skiten. Väldigt skönt att ha hittat något hon gillar att äta.


Sedan laddade jag ner en podcast ...


... innan vi gick ut...


... till lekparken ovanför vårt hus.


Och så in igen, till en nyvaken Nils, och åt lunch. Pastakuddar fyllda med ost och spenat. Fast Bossa åt mest ketchup.

Sedan var jag och Nils lite otrevliga mot varandra pga min tröttma och mina för höga förväntningar. Och sedan somnade Böset och där är vi nu. En helt vanlig dag hittills. Men ändå: I would pickle that.

1 kommentar:

  1. Förväntningarna, jag vet. Men är det så jävla orimligt då, tänker jag ibland. Ja, tydligen.

    SvaraRadera