söndag 17 juni 2012

Hultan, det gör ont i halsen nu, men det var du värd


Så någonting! Då har jag och den här snygga högen av packning blivit avsläppta i Göteborg. Nils är på väg till Halmstad för att pocka upp Bossa och jag är ... lite skakig, men vid gott mod.

Band jag såg:

Stone Roses
Tribes
The Vaccines
Bombay bicycle club
Ewert & the two dragons
Anna Ternheim
Garbage
Cardigans
The XX

Bästa bandet: Tribes

Sak jag åt mest av: Smålandsrullen (tre stycken)

Kroppdel som gör mest ont just nu: jämnt skägg mellan halsen och låren (jag och Cathrin hade slagsmålsklubb så jag är helt blå + väldigt myggbiten)

Mest otippade återkomsten: min pollenallergi

Sak som känns jobbigast: att jag inte får se Bossa förrän i morgon efter jobbet

Sak att göra nu: tvätta kläder, lakan, handdukar och mig själv nogsamt samt laga någonting som innehåller både fiber och vitaminer. Hade också velat ta av mig mitt festivalarmband, som för att bli riktigt ren, men enligt utskick från festivalarrangörerna kommer man att kunna ta del av en överraskning om man behåller det på. I morgon ska det berättas mer om saken. Spännande!


1 kommentar:

  1. Ja men sen vill jag höra vad du tyckte om andra avsnittet av Work of Art också! I detalj.

    SvaraRadera