torsdag 17 maj 2012

Yes poo.


Här kommer ett beautytips: schampo och balsam från Doc Morris Pure-serie. Jag har använt det ett tag nu (har gått igenom en flaska av vardera sort) och känner inte igen mitt hår. Det (barret) har blivit glansigare och liksom svalare och blankare, om ni fattar, och så upplever jag det som tjockare. Dessutom är det här riktiga budgetvaror som kostar nästan gratis. Och så innehåller det inga parabener och sådan skit. Värsta bra!

Obs: hårprodukter funkar såklart olika på olika hår. Mitt hår är spikrakt (har fått höra av frisörer att det är som asiatiskt), fint (som i många, men inte så tjocka, hårstrån) och blir fett om jag inte tvättar det varje dag.

2 kommentarer:

  1. Och jag som precis beställt lyxschampo från Lyko...
    Men vilket bra tips! Och kul rubrik. Ibland är det ett himla tjat om no poo. Skönt med nån som säger yes poo ;-)

    SvaraRadera
  2. Lyxschampo från Lyko är såklart svårslaget. Men för en mindre peng är det här grymt.

    SvaraRadera