måndag 14 maj 2012

Snart har måndagen vecka 20 tagit slut.

I morse tvingade jag Nils att påminna mig när Bossa lagt sig (vilket är nu) om att jag måste gå och träna. Tidsklipp till för fem minuter sedan: jag frågar Nils om han har ätit upp chokladen (fast jag vet att det är jag som gjort det) och får således iväg honom till affären för att köpa ny.

I stället för gymmet: te och choklad och Tiny Furniture (kollar på allt som Girls-Lena Dunham har gjort pga besatt).

Har dock en ny "hurtig" plan: att gå och lägga mig senast klockan 21 i kväll. Blir så trött på att höra mig klaga över tröttma när jag vet med mig att jag kan stävja det genom att sluta lägga mig 23:15 och spela Rumble i sängen till 23:45.

Men en rolig sak innan jag gräver ner mig alldeles! Jag har letat efter gula Converse till och från i cirka fem år och titt vad som finns på Karltex nu:


Fin va?

3 kommentarer:

  1. Fina, älskar gult!

    Maria, måste fråga dig en annan grej, HBO Girls-serien, som du skrev om i ett inlägg. Hur 17 kan man se den? Har kollat runt och hittar inget bra sätt. Har du tips? Typ streamad TV-sajt som du känner till?

    SvaraRadera
  2. Olga - visst!

    Anna - jag skulle kunna svara att man ber någon man känner i USA att spela in det och skeppa över en VHS, men det kanske är olagligt...?

    SvaraRadera