söndag 13 maj 2012

Snart faller alla bitar på plats.

Dagens känsla är att jag är på vippen att komma på något. På vippen att "fatta grejen". Jag tror att det har att göra med att jag ÄNTLIGEN har lärt mig vad självkänsla respektive självförtroende är. Har aldrig fattat vad folk menar när de pratat om att "hen har gott självförtroende men dålig självkänsla" osv. Men nu vet jag och jag kan tacka Värvet, och speciellt avsnittet med Kristoffer Appelquist, för det.

På tal om Värvet så kommenterade Kristoffer Triumf, som ligger bakom'ett, och hoppades att jag skulle hitta tillbaka till mig initiala glädje över nämnd podcast. Fick  ju lite gubbfesttröttma på det häromdagen.

På förekommen anledning vill jag poängtera att jag fortfarande älskar Värvet. När jag skrev gubbfestinlägget hade jag en dålig dag + jag reagerade inte så mycket på formatet Värvet som på avsnittet med Henrik Schyffert. Eller för att vara specifik vad som sades i intervjun med Schyffert. 

Så: älskar fortfarande Värvet. Slut på förtydligande.

Och om Henrik Schyffert läser det här: jag tyckte jättemycket om dig i Whale.


2 kommentarer:

  1. Oh no, jag ÄLSKADE Thomsgård och tänkte att Schyffert låg närmst till hands efteråt, men jag gillar ju honom och tänker då rakt inte lyssna på nåt gubbigt, föreställer mig att han börjar likna Robert G... Då blir det Kristoffer A.

    SvaraRadera
  2. Jag fattar fortfarande inte skillnaden.

    SvaraRadera