fredag 4 maj 2012

Nu fick jag feelings.

Det är så upproriskt i mig just nu. Sitter på ett tåg som ska ta mig till Sthlm. Har bunkrat med götte, podcasts, tidningar, bra bok och kommer att dyka rätt ner i taco- och bibbnight med Körven när jag kommer fram. Sedan följer en massa bra grejer med roliga människor hela helgen och det är verkligen helt FANTASTISKT allting.

Samtidigt: när jag kommer hem igen har Bossa och Nils dragit till Halmstad för att vakta svärföräldrarnas hund resten av arbetsveckan och det betyder att jag inte kommer att träffa världens bästa person (på bilden, reds anm) på EN HEL VECKA. Så länge har jag aldrig varit ifrån henne och jag vet inte riktigt hur det kommer att gå.

Men men, den tiden den sorgen. Först ska jag ha det nästan överdrivet bra den här helgen. #mammapåvift

1 kommentar:

  1. Tips: njuuuut o ha det gött. Du är så värd det! Annars finns viss risk att du blir bitter för att du inte gjort det utan sumpat hela veckan på längt... // en som vet

    SvaraRadera