tisdag 29 maj 2012

Min man rules the world.


Ojojoj, i dag var ingen vanlig dag ska ni veta. När klockan ringde 06:25 var Nils redan uppe och donade. Han var inställd på att åka och jobba i Malmö i morgon, på min fölsedag, så han förlade firandet en dag i förväg. (Sedan visade det sig att han inte behöver åka till Malmö, men ändå: succé att bli överraskad när jag inte var beredd på det!) När jag hade duschat stod frullen på bordet: ugnsvarma bagels och diverse gott.


Sedan fick jag paket: skorna jag så gärna ville ha ...


... och kanske världens snyggaste cykelhjälm ...


... som Bossa genast ville prova.


Så här såg jag ut när jag drog till jobbet i mina nya fina prylar.


Men det var inte slut i och med det! Vid strax efter 16-snåret fick jag meddelande från Nils om att han och Bossa var på en lekplats i Haga och då var det bara att åka dit. För att bli försedd med fyra valmöjligheter. Jag valde uteserveringsmiddag (och öl) på Lagerhuset.


Sedan kollade vi in nya Pustervik en snabbis och sedan blev det tårta hemmavid.


Nu inväntar vi Bossas sömn (det har varit tyst i cirka en kvart nu, så det är så att man börjar hoppas) och sedan ska jag smaka på den här. Också en fölsis från Nils. Jag som har velat testa Amarone så länge! Ska bli väldigt spännande och gott och mysigt.

Fy fan alltså. Jag är gift med världens bästa Nils. Over and out.

6 kommentarer:

  1. Jag håller med! Det måste vara världens bästa Nils!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!!! (Rätt dag va?)

    SvaraRadera
  3. *mållös* Fint att du blir behandlad som du behandlar andra. Bravo Nils! Grattis idag, onsdag på födelsedagen!

    SvaraRadera
  4. Men alltså GRATTIS i efterskott! Och grattis till världens bästa man och världens snyggaste cykelhjälm.

    SvaraRadera