måndag 7 maj 2012

Mer Lina Thomsgård åt folket åt världen!

Nu måste jag tipsa om en grej. Och ni får ta mig på allvar, för ni vet ju hur bra grejer jag kan tipsa om. (Hehe, stoltar mig över mina tentakler.)

I alla fall. I kväll när jag har städat har jag lyssnat på Värvet. Och det är så himla bra. Jag har inte lyssnat på alla avsnitt, för det hade jag ju inte hunnit på en kväll, men jag har lyssnat på avsnitten med Margret, Lina T och Magnus B. Och om ni ska lyssna på en enda sak typ någonsin så ska ni lyssna på avsnittet med Lina Thomsgård. Jag har aldrig blivit mer inspirerad av en annan persons person. Herregud vilken människa. Jag är lost for words så bra hon är.

3 kommentarer:

  1. Värvet är asbra!
    Har hittills lyssnat på Soran Ismail och Kristoffer Appelquist.

    SvaraRadera
  2. Åh, också två JÄTTEbra avsnitt.

    SvaraRadera
  3. Fan, hoppas att du hittar tillbaka till den HÄR känslan!

    Tack för att du lyssnar och sprider gospeln.

    Love,

    K Triumf

    SvaraRadera