onsdag 9 maj 2012

Meanwhile in Darfur. Jag vet.

Kvällen i två bilder:



Mycket mer än så blir det väl inte av den här onsdagen. Nämen jag känner mig så otroligt låg och jättejättetrött, bara. Usch. Vet inte om det är avsaknaden av familjen, att någon har rullat mig i pollen (efter att ha doppat mig i sirap) eller om jag börjar bli sjuk eller något.  Eller PMS? Kan man få det vid ägglossning? I så fall är det JÄVLIGT ovärt att vara kvinna. 

Jag orkar ingenting, det känns som att jag har gamla torra linser i ögonen, jag var supernära att börja storgråta när jag skajpade med Nils förut, det är en prick i synfältet som inte försvinner, ljumskarna bultar lite, Värvet (som jag älskade häromdagen) känns mest som en gubbfest för inbördes beundran (man ska nog inte lyssna på mer än ett avsnitt om dagen), inget är kul på teve osv, osv.

Tror att jag ska ta en cigarett och gå och lägga mig (fast inte samtidigt) eller något. 

1 kommentar:

  1. Usch jobbigt!! Jag får PMS lite när som mellan ägglossningen och själva mensen så det kan ju va det! Jag ville tacka dig för tipset om svt play-tittning när man springer - så jävla bra! Testade för första gången idag. Revolutionerande! Tack!! Och sen om rumble krånglar - skaffa Frågefeud istället! Det är det nya och så jävla kul, hoppas imorgon blir en mkt bättre dag för dig!

    SvaraRadera