fredag 11 maj 2012

Home is where my Bo is.

Gud vad det var värt att återse Bossa i går. Jag var lite nervös när jag hoppade av tåget, för flera vuxna hade varnat mig för att hon skulle kunna hold a grudge för att jag varit borta så länge från henne. Men det var inte så. Hon verkade bara glad över att se mig. Okej, det är ganska tydligt att hon tycker mer om Nils än om mig just nu, men jag är en close second och det är inte så dumt. Möjligen kanske en trea efter farbror, men jag har åtminstone pallplats i hennes liv.


I dag började vi med att hänga i trädgården.


Hon gillar att släpa det här flaket efter sig. Fyller det med golfbollar etc.


Sedan blev hon skitsur för att hon inte fick åka bil (=titta på film på paddan i bilen).


Sedan besökte vi tre olika lekplatser.


Innan det blev dags att gå hem pga. akut tröttma.

Nu ska jag strax väcka henne för att kicka igång del två av dagen. Vet ni vad vi ska göra? Vi ska åka till ... wait for it ... Busfabriken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar