måndag 21 maj 2012

Hade den på mig när jag köpte toapapper nyss. Har fortfarande toapapper i handen på bilden.

Nämen det är inte möe med mig just nu. Mer än att jag fick en kommentar på bloggen som fick mig att både rodna och svettas och drabbas av någon slags "hur ska jag kunna leva upp till det här"-skrivkramp. Det var så fina saker som sades att ...

Inte kan jag väl länka till det här? Det vore väl förmätet? Fast det är klart att jag kommer att göra. Under det här inlägget ligger det. Så fint.


Annars har det mest hänt en stor grej i dag och det är att jag jag köpt en kjol. Ja, det är ju ingen stor grej rent världsekonomiskt, men det är min första kjol någonsin (typ) och det revolutionerar min garderob. I stället för att alltid ha klänning på mig kan jag nu till exempel locka fram en gammal The Clash-T-shirt. En t-shirt som egentligen är för liten men som ser rätt bra ut när man stoppar in den i nämnd kjol, eftersom kjolen är hög i midjan samt har lite struktur upptill. Cirka 150 kronor på Beyond Retro. Heja!

2 kommentarer:

  1. Jag trodde att jag inte skulle kunna ha kjol pga kroppstyp, men det går ju! *revelations*

    SvaraRadera