fredag 25 maj 2012

En gång bodde jag där.

I dag var jag i Malmö och gick/tog (vad säger man?) en kurs som jag behöver för jobbet. Om man ser tillbaka på dagen (såhär i efterhand) så har jag åkt mycket mer tåg än vad jag varit på kurs. Men det lilla jag var på kurs var ändå bra.


Sedan hann jag med några andra saker. Som den här lunchen.


Och att titta på den här på avstånd.


Och äta det här på tågstationen (Malmös centralstation har för övrigt värsta grymma food courten).


Och läsa den här på tågresan hem. Den var bra, rolig och fin, men kanske inte SÅÅÅ bra som han i Pocket shop:en sa att den skulle vara. Men efter min senaste tegelsten (Freedom som jag tjötat om) uppskattade jag verkligen längden på den här drygt hundra sidor).

Nu är jag nyhemkommen och funderar på att dra ut och jogga. I morgon ska jag åka mera tåg. Till min familj! Ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar