onsdag 16 maj 2012

Bada mysa mejla.

Jag slog precis två flugor i en smäll och testade Pinterest samtidigt som jag jagade badkläder. Jag har inte badat utomhus på mycket, mycket länge och solar aldrig så jag äger ingen bikini eller baddräkt som passar. Men nu ska ju familjen Hellbjörn på charter snart (johodå), och då bör jag väl ta med mig något som jag kan ha på mig i barnpoolen.

Här är vad jag hittat som känts mest intressant. Jag vet inte hur man gör för att fixa så att bilderna länkar till rätt sida (hallå, skulle inte Pinterest vara superenkelt?!!!). Men de går att köpa antingen på Modcloth eller Pinupgirlclothing (va?). Man kan säga att mina nyckelord är hög och midja.







5 kommentarer:

  1. Asså den översta! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Jäkligt snygga allihop!

    SvaraRadera
  3. En litta varning bara gällande modcloth, det blir ca 300 i tull och 300 i leverans (utöver frakt). Så passa på att beställa MÖCKE när du ändå håller på.

    SvaraRadera
  4. åh SNYGGT! kolla in Seafolly hos asos om du inte redan gjort det, ajaj så fint!

    SvaraRadera
  5. Colombialiv - det är nog min favvis också!

    Terryleene - tack för the heads up! Jag har inte råd att beställa en hel massa just nu, så då är Modcloth uteslutet. Hatar när det blir sådär massa mer dyrt än man tänkt :(


    Zara - inte dumt alls!

    SvaraRadera