onsdag 4 april 2012

Yes, but will it fold?

Kolla vad jag och Bossa precis hämtade ut i 3-butiken. Jag har varit utan iPhone sedan jag slutade förra jobbet och nu var det dags (bestämde jag) för en ny. Jag uppgraderade mitt gamla privata abonnemang som jag inte använt till mer än sms-biljetter senaste året till ett sådant där "all inclusive"-erbjudande där man får surfa/messa/ringa hur mycket som helst (i Sverige). 349 spänn inklusive mobil. Rätt gött.

Enda abret: den går inte att vika (som min gamla trotjänare).

3 kommentarer:

  1. Vafalls, fick du med dig din lur direkt? Jag måste vänta på min en vecka för den beställs. *avis*

    SvaraRadera
  2. Först ville jag ha en vit. Då skulle jag ha varit tvungen att vänta en vecka.

    SvaraRadera
  3. Fiiiin blomma!
    /SW

    SvaraRadera