söndag 1 april 2012

(Stora Latte-)dagen i bilder.

I dag var det jag som gick upp med Bossa. Fast jag vaknade faktiskt före henne, vid sju, och väckte henne kvart i åtta. Fram emot slutet av morgonen fick hon titta på grejer på min datta medan jag gjorde mig i ordning.

Jag tog på mig den mest Ziggy Stardust-aktiga klänning Beyond Retro kunde uppbåda (använde delar av presentkortet i går, så lylligt att kunna handla gratis) Stora Latte-dagen till ära.

Och gick till Trädgårdsföreningen för att möta upp Anton och Sofie.

Vi gick till Ritz och bytta Stora Latte-dagspresenter med varandra. GSS stod för Gay Short Shorts.

Jag fick en Couplandbok jag inte läst.

Ritz brunch är rätt god såatte.

Efterrätttstallriken.

Fler och fler anslöt och till slut var vi kanske tio personer runt bordet. Här är Anton och Ola.

Klockan 14 var jag hemma för att plocka upp Bossa. Hon var redo när jag kom.

Vi gick till Slottsskogen och hookade upp med Johan.

Och Liselott och Kurt.

Vi kollade på getter (eller liknande?).

Och hästar.

Fin hest.

Sedan följde Johan med mig hem och vi drack kaffe och åt nötkräm.

Johan spexade för Bossa som nästan sket ner sig av garv.

Sedan gick jag och Bossa och handlade söndagsgötte till far och mor och därefter tog jag ett bad och nu sover Bossa och jag och Nils ska ha söndagskväll.

I morgon börjar jag på nya jobbet. HJÄLP!

3 kommentarer:

  1. Det kommer du klara av galant! Du är grym. DU fick jobbet.

    SvaraRadera
  2. Mysig dag och lycka till imorgon!!!! Spännande!!!

    SvaraRadera