söndag 8 april 2012

Påskaftonenenen.

Jag gör inte mycket annat än äter och sover här just nu (sov elva timmar i ett svep i natt!!!). Men en "detta har hänt" borde jag väl kunna få till.

Detta har hänt:

När vanliga förmiddagsbestyren/lunchen/tuppluren var avklarade i går åkte jag, Nils och Bossa till Max och åt fett och salt. Fast Bossa fick bara banan och kex. Och så fick hon testa leklandet. Tycker att det var lite överdrivet av Max att kalla det ett LekLAND, men Bossa gillade det i alla fall.

Sedan körde vi vidare. Bossa får alltid titta på film när vi åker bil och det är ganska roligt att titta på Bossa när hon tittar på film. Lever sig in och så.

Vi åkte till Stadsbondgården och hälsade på hästar. Just den här var JÄTTESTOR.

Och nykläckta kycklingar.

Och roliga getter.

Nils vågade inte klappa på djuren först.

Sedan tog han mod till sig.

Därefter åkte vi hem och Bossa fick ett gigantiskt påskägg av farmor.

Det innehöll strumpor, bestick, hårsnoddar, russin och modellera.

Lite hagalen, men ändå fin.

På kvällen var det tänkt att jag och Nils skulle basta och dricka öl och kolla en film och sitta uppe till sent, men jag somnade nästan vi matbordet när vi satt och spelade kort efter middagen och klockan 23 låg jag nedbäddad i sängen. Kul tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar