tisdag 3 april 2012

Kan någon lägga mat i min mun och sedan lägga mig i sängen?

I mitt huvud snurrar mest massa jobbtankar nu. Utan att gå in på detaljer så har jag tänkt en del på hur gött det är att ha koll på sitt jobb och veta att man klarar av what's set out for one to do. Väldigt gött. Det ska man ta till vara på!

Men det är klart att det är utvecklande att kasta sig in i ett jobb där man måste fråga om allt, inklusive hur man gör en signatur till mejlen, också. På ett intellektuellt plan inser jag att det är nyttigt att placera sin hjärna i nya och lite skrämmande miljöer. Jag förstår verkligen det. Men ändå: urlakande det är. Jag är helt, alltså HELT, slut. Orkar inte ens tänka på att prata i telefon länge nog för att berätta för mamma hur det är på nya jobbet. Likaså bror min.

Om du läser här, bror, så ringer jag i morgon eller till påsk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar