söndag 29 april 2012

Förmiddagen i bilder.

Klockan åtta gick jag och Bossa upp och åt frukost. Fattiga riddare med vindruvor och banan.
Fast Bossa ville bara äta vindruvor. Så för att få i henne något mer stadigt kom jag på snilleblixten att lägga druvorna i yoghurt.
Efter frukost tömde vi Bossas rum på nästan alla prylar. Vi ska byta rum i dag, så att hon får det största. Det blir kul.
Sedan gick vi ut ...
... och lekte ett tag i en lekpark i Haga. Bossa fixade att ta sig upp helt själv till den här rutschkanan, så ni kan ju föreställa er vilken succéstund vi hade.
När vi kom hem åt vi lunch.
Och sedan, medan jag tömde diskmaskinen, hällde Bossa ett glas mjölk över sig. Nu ligger hon och luktar sur mjölk i sängen (hon var för trött för att bada, så vi får fixa det sedan) och Nils har precis vaknat. Jag tänker sitta och sura med en kopp kaffe och kolla interwebz medan han får henne lugn där inne i hennes rum. Jag blev plötsligt på så dåligt humör. Jaja, det går säkert över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar