onsdag 18 april 2012

Elva nya!

Jag gör en "elva frågor" till. De är från Debbie:

1. Vad ska du göra på midsommar?
Jag hoppas på en favorit i repris med DJ Azteka och Körven + kids och äkta hälftar.

2. Det bästa på Internet är... ?
Att man kan googla allt och därför klara av nästan vilket jobb som helst.

3. Vad vad det senaste du unnade dig och varför?
En iPhone, för jag använde min jobb-iPhone till ALLT insåg jag när jag var av med den (fick lämna tillbaka när jag slutade på förra jobbet). Hemskt jobbigt att vara between iPhones där ett tag.

4. Kan du berätta om din första fylla? Om inte, din senaste?
Jag var 15 och drack vodka hemma hos en klasskamrat och minns att jag stod länge och väl inne på toaletten och tittade mig i spegeln och sa "är det så HÄR det känns?" till mig själv.

5. Om du hade en hund, vad skulle den heta?
Termos. (Det skulle vara en kanintax.)

6. Du måste ställa upp som deltagare i en dokusåpa. Vilken såpa väljer du och varför?
Biggest Loser, för tänk att få koncentrera sig på inget annat än att komma i form under flera veckor på raken och att samtidigt få massa experthjälp om träning och kunskap i näringslära. OBS: är allvarlig. Tror dock inte att jag skulle få vara med, eftersom jag inte är så tjock.

7. Team Edward eller Team Jacob?
Alltså förlåt, men Twilight just don't do it for me.

8. Du skriver en bok - vad blir titeln?
Brad Pitt's armpit.

9. Du är peppad, glad och livet är på topp. Vilken låt lyssnar du på?
"In the aeroplane over the sea" av Neutral milk hotel.

10. Din bästa huskur?
Smörja in fötterna med någon jättefet kräm och sedan gå och lägga sig med strumpor.

11. Om du hade möjligheten att gå tillbaka i tiden och göra om en dag i ditt liv, vilken dag skulle det vara och vad skulle du göra annorlunda?
Dagen då jag fick frågan hur jag önskade att min förlossning skulle bli. "Kejsarsnitt, tack!", kunde jag kanske ha svarat.

4 kommentarer:

  1. Gud vad obehagligt att smörja in fötterna med kräm! Och sedan strumpor?

    (Jag har aldrig smort mina fötter, hehe.)

    SvaraRadera
  2. Termos! Vilket fint namn på en tax.

    Och uppföljning på luggen: idag gjorde jag det! Gick till en annan frisör och hon var extremt luggpositiv. Känns fint. Tack för peppen! Bild kan du se på Facebook.

    SvaraRadera
  3. Olga - det blir mycket varmt och läbbigt. Men dagen efter har man mjuka(-re) fötter!

    Karin - vilken OERHÖRT snygg lugg.

    SvaraRadera
  4. Tack! Vad gullig du är!
    Tyvärr är jag hemma och vabbar med Harry så jag får inte chansen att visa upp den för nån. Får väl dra iväg honom en sväng till Konsum eller nåt...

    SvaraRadera