söndag 15 april 2012

Elva frågor.

Jag har fått elvafrågorsutmaningen av Olga , Linn och Ewonne. Tack!

Jag börjar med Olgas frågor.

1. Lägg in en jävligt gullig djurbild här under som uppvärmning:



2. Vilka är dina tre favoritteveserier?
Six Feet Under, Biggest Loser Australia och My so called life.

3. Hur många barn vill du ha?
Jag vet inte! Ibland tänker jag att det "räcker fint" med det jag har och ibland vill jag vara Familjen annorlunda.

4. Föredrar du sms/whatsapp eller att ringa?
Sms!

5. Vilket stjärntecken är du, och vad karaktäriserar det stjärntecknet/dig?
Jag är tvilling och vet ingenting om vad det betyder.

6. Vad tycker du om att äta djur?
Jag tycker att man inte borde göra det.

7. Vilken kentskiva är bäst, i ditt tycke?
Den som heter "Kent".

8. Är du pedantisk/anal eller en "slarvig bohem"?
Pedantisk/anal, förutom när det gäller skrivbordet på jobbet. Och ibland annars också.

9. Vilka husdjur har du haft? (namn, art)
Bondkatter. De första fem (cirka) hette Nisse. Sedan var det någon som hette Stisse. Och så Milenko och Missan.

10. Skriv tre geniala författare!
Curtis Sittenfeld, Haruki Murakami, Roald Dahl.

11. Sortera från 1 (vill helst) till 10 (över min döda kropp)
1. Bara bära rosa kläder i två års tid
6. Inte läsa en enda bok på tio år
10. Hångla med din pappa
3. Ha en gorilla som husdjur tills hen dör en naturlig död
7. Tatuera in pentagram i pannan
4. Säga "sa flickan" efter allt du säger
5. Celibat i fem år
2. Börja sjunga och spela på stan/ i t- banan för att tjäna ditt uppehälle
8. Få HIV
9. Bli nazist

2 kommentarer:

  1. Flåsskrattar m tandborsten i munnen

    SvaraRadera
  2. Åt vilket svar? Hunden, va? Fin hen är.

    SvaraRadera