lördag 21 april 2012

BB kräm - work your magic.


Jag har unnat mig tre lack från Mavala nya pastellkollektion. Jag är nästan helt säker på att dessa kommer att göra gott för mitt utseende.


Men inte lika säker som jag är på att det här kommer att göra det. Om den här allt-i-ett-krämen (man behöver inte ens smörja med fukt först) gör vad den utlovar så kan vetenskapen gå på semester sedan.

Lyssna bara:
- Miracle skin perfector.
- Visibly perfect skin.
- Boosts healthy glow.
- Evens tone.
- Blurs lines and imperfections.

"Vårdande och omedelbart täckande effekt. Hela din skönhetsrutin förändras i ett enda steg. Mineralpigment ger huden en felfri finish. Huden känns utslätad, får lyster, strålar, upplevs mer jämn och röda partier döljs." 

Och allt detta för 89 spänn!!! Nu kanske man inte ska tro på allt reklamen säger, men när det slås på en sådan här pass stor trumma måste det väl ligga någonting i det?

Återkommer när jag testat.

4 kommentarer:

  1. Du den ÄR bra!! Har kört med den sen årsskiftet. Man får en fin och jämn hudton, jag brukar skippa foundation när jag har den.
    Men hoppa inte över ansiktskrämen utan blanda. Annars blir det för mycket bb-kräm och den behöver lite fuktkräm för att kunna smörjas in bra. Tycker jag i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Snygga nagellack också förresten! Jag är för lite gothig för sådana nyanser men tycker de är apsnygga på alla andra.

    SvaraRadera
  3. Nä, reklamen har ju cirka aldrig fel såklart, hehe. Snygga nagellack!

    SvaraRadera