måndag 26 mars 2012

Typ av kundvagn jag aldrig tänkt på tidigare.

Jag är världens sämsta bloggerska, jag vet, men allt jag tänker på nu är att det här är min sista vecka på jobbet jag varit på i över fyra år och nästa vecka börjar jag på nytt ställe och jag är så otroligt nervös att jag knappt kan äta. Och jobbgrejer bloggar jag ju inte om, eftersom jag vill hålla bloggen så privatkletig som möjligt och inte blanda in folk som förser mig med lön, så därför blir det inte möe blogg alls just nu.

Men en grej: i dag storhandlade vi i en sådan här. Det var kul!

2 kommentarer:

  1. Hur tacksam är du över att 1a april är på söndag och inte på måndagen när du börjar?
    Kul att vara ny på jobbet enda dagen om året när det är helt OK att offentligt "mobba" folk och komma undan med det ;)

    SvaraRadera
  2. Sant - det har jag inte tänkt på!

    SvaraRadera