torsdag 22 mars 2012

Två frågor till.

Hemvändarn undrar två saker.

1) Vilka är dina 5 bästa böcker? Ever.
2) Om du skulle bjuda mig på en resa, vart skulle vi åka?

Här kommer svar:

1) Utan inbördes ordning är mitt svar:

American wife (Curtis Sittenfeld)
Blonde (Joyce Carol Oates)
Den hemliga historien (Donna Tartt)
Hungerspelen (Suzanne Collins)
Naiv: Super (Erlend Loe)

2) Om jag får lov att vara självisk så vill jag svara New York. Jag kan inte tänka mig en bättre guide till New York än du. Annars säger jag Rom, för att få äta mig genom staden med dig. Eller åka tillbaka till Antwerpen och ta med dig på världens bästa vintageshopping.

3 kommentarer:

  1. Jag orkar inte hitta rätt inlägg, men jag undrar vilka städer du har bott i? Och vilken stad du kommer ifrån? Och vad din bästa show-off-rätt är, alltså när du får gäster? Och om jag är superego: om du och jag hade en heldag i gbg ihop, vad skulle vi göra? och sista frågan: skulle du hellre ha en kuk på halsen eller en fitta i pannan? (ja, jag är knäpp)

    SvaraRadera
  2. Sjukt rolig fråga där... Jag undrar hur man får motivation till att springa så mycket som du gör, hur det liksom blir kul? men det kanske det inte är...

    SvaraRadera
  3. Jag gillar dina svar Pingis!

    SvaraRadera