torsdag 1 mars 2012

Thursday night list.

Lånar en lista från Spiderchick.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Oj vad klockan är mycket! Har jag något tidigt möte på jobbet?!" (Bossa sov MKT dåligt i natt på grund av hostet. När hon väl somnade sov hon till halv nio.)

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Jag har ringt flera jobbsamtal plus två eller tre till Nils. Jobbsamtalen bestod av highs and lows. Med Nils fick jag uppdateringar om Bossa (de är i Halmstad).

Vilket humör är du på?
Förväntansfull och lite nervös. Det förstnämnda för att jag och Nils ska till Köpenhamn i helgen och det sistnämnda för att Bossa är krasslig när jag och Nils ska till Köpenhamn. Det vore trist att behöva ställa in.

Vad har du på dig just nu?
Mysbralla och Nils t-shirt med uggla och måne på.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
En ost.

Hur mycket var din senaste lön på?
Cirka 20 efter skatt.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Tågbiljett till Halmstad för i morgon.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
Apples startsida. Den dyker upp när jag öppnar nätet på jobbdattan. Visste inte hur man ändrade det förrän i dag då Sara berättade för mig hur man gör. Att jag, trots försök, inte fattat hur man går in och fixar det? Att jag lyckats få ett nytt jobb är outgrundligt.

Vad ska du göra ikväll?
Jag gör det! Kollar Biggest Loser Australia och äter jordgubbar. Och dricker lite rött, hehe.

Vilken låt lyssnar du på idag?
Jonquils senaste platta (därtill första fullängdare). Så bra. Lovar.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Njäe.

När fotade något senast, och vad?

Här är min senaste bild! Go va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar