söndag 11 mars 2012

Nu ser jag att göra-listan framför mig ... NÄ TA BORT DEN DÅ!!!

Wow alltså. Jag är ju "välsignad" med förmågan att lätt drabbas av ångest. Och på söndagar är det givetvis värst.

Tänk då hur det är en söndag när man varit hemma från jobbet i nästan en vecka. Det är ÄNTÄ SÅ ROWLIGT.

Stävjar genom att städa (notera dammsugaren i bakgrunden) samt äta hemlagade hamburgare. Funkar lite. Tittar också på Pretty woman eftersom ilska kanske är en känsla stark nog att ersätta ångesten. Vi får se! (Tar också ett glas vin.) (Obs: glaset på bilden innehåller cola. Dricker inte så stora glas med vin.)

5 kommentarer:

  1. Jag dricker å vin och kollar PW!

    SvaraRadera
  2. Darling, kanske lättar söndagsångesten med nya jobbet? Eller vad tror du? När börjar du btw? Hoppas att veckan blir bra. Kram kusse

    SvaraRadera
  3. Älskar hur du försöker dämpa ångesten med ett jätteglas rödvin med några isbitar i.

    Hoppas det inte var så farligt när du väl kom till jobbet.

    SvaraRadera
  4. Olga - gött är det!

    Johanna - hoppas! Fast i början blir det nog värre. Prestationsångest är ju mitt mellannamn. Jag börjar andra april.

    Hanna - hahaha! Och så försöker jag dölja för bloggen att det är vin genom att ha i is. Hihi.

    SvaraRadera
  5. jatack till den måltiden!

    SvaraRadera