torsdag 8 mars 2012

Kroppen, nu säger jag te daj sa jag.

Nä, nu får det här ge sig. Även om jag fått sova extremt mycket (vilket jag alltid saknar annars) samt tillbringat all tid, även mellan sömnlurarna, i sängen och till exempel plöjt halva My so called life så är jag LESS på det här.

I dag mådde jag tillräckligt bra för att gå upp och laga mat, trodde jag. Men nä nä nä då svarade kroppen med att nästan svimma och attacksomna och sova i två timmar bara sådär.

Jag saknar att leka med Bossa, bära på Bossa, vara utomhus, träna, komma hem från jobbet, handla mat, sova med Nils och massa andra saker.

Sjukt att jag saknar att träna?

Har dock duschat i dag och det är nog alla två som jag träffar glada för. Har även upptäckt serien New girl och trots att Zoey Deschanel är lite väääl i den så är både hon och den grejt.

Jag svamlar. Jag slutar nu. Men okej: kroppen, i morgon är det du som är frisk, mmkaj? Frisk nog för att ta en promenad åtminstone.

3 kommentarer:

  1. Men! Krya på dig. Lägg betoningen på FRISKIS istället för feberSVETTIS. Pöss

    SvaraRadera
  2. Är du kräkig eller förkyld? Fattar att du saknar allt. Ibland känns det som att man aaaaaldrig ska bli frisk igen. Men det blir man! Krya på sig nu!

    SvaraRadera
  3. Tack Peti!

    Olga - flunsa typ. Känns som att jag varit kass i snart tre veckor :C

    SvaraRadera