måndag 5 mars 2012

Kort uppdatering:

Jag är sjuk. Fy fläsk. På återhörande.

7 kommentarer:

  1. Krya! Kram kusse

    SvaraRadera
  2. Fy fläsk, alltså. Det var - trots i det några bistra och ömkliga sammanhanget - det roligaste uttrycket jag hört på länge.

    Jag snor'et, rakt av och tänker säga det när något är riktigt, riktigt ruskigt.

    Förövrigt: hoppas du blir frisk snart!

    / från en Lisa som tycker du är fasligt häftig.

    SvaraRadera
  3. Fy fläsk, alltså. Det var - trots i det några bistra och ömkliga sammanhanget - det roligaste uttrycket jag hört på länge.

    Jag snor'et, rakt av och tänker säga det när något är riktigt, riktigt ruskigt.

    Förövrigt: hoppas du blir frisk snart!

    / från en Lisa som tycker du är fasligt häftig.

    SvaraRadera
  4. Fy fläsk, alltså. Det var - trots i det några bistra och ömkliga sammanhanget - det roligaste uttrycket jag hört på länge.

    Jag snor'et, rakt av och tänker säga det när något är riktigt, riktigt ruskigt.

    Förövrigt: hoppas du blir frisk snart!

    / från en Lisa som tycker du är fasligt häftig.

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Mayr! Vi saknar dig här på jobbet! Kram från Ballen

    SvaraRadera
  6. Vad gulliga ni är you guys!

    Nu är jag frisk igen. Tjoho!

    SvaraRadera