torsdag 15 mars 2012

Konsumtionen, åh du din...

Det var jättelänge sedan jag köpte mig nya saker. Men i dag slog det till (slint) och jag köpte det här:

Skor som ser ut som Pippi möter tant. (Från Johanssons skor, eller ja Tamaris är märket.)

En klänning som var på rea och ser ut att ha en sådan där modell som sitter så bra (och snällt). (Beställde från Asos.)

En väska som ser ut att vara allt jag vill ha (också från Asos).


En krage att hänga på ett plagg för att göra det roligare (et tu, mon Asos).

Känslan efter att ha köpte en massa nya grejer är så bra. Hatälskar att det är så roligt att konsumera.

4 kommentarer:

  1. Åh men jättesnyggt alltihopa, ju!

    SvaraRadera
  2. Fiiiina! Själv är man så pass pank att ...

    SvaraRadera
  3. Skulle vara jättesnyggt att kombinera allt du köpte!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar att köpa saker på internetz. Väntan på något gott osv.

    SvaraRadera