tisdag 7 februari 2012

Vill ju vara härlig.

Trots att det är massa bra i mitt liv just nu - som nytt jobb på gång, härlig unge, fina vänner osv. - är mitt humör så jävla unpleasant för tillfället. Föreställ er en som ställer frågor som hon förväntar sig vissa svar på och som blir sned när hon inte får de svaren hon vill höra och lägg till OFÖRMÅGAN ATT SLÄPPA SAKER på det så har ni mig ungefär.

Gör en bra saker-lista för att skruva hjärnan åt rätt håll.

Bra saker just nu:

* Chokladen i min mun.
* Köpenhamn om drygt tre veckor.
* Stundande Youth Lagoon-konsert.
* Fina bror som ringer från sin semester bara för att säga hej trots att jag är sämst på att höra av mig.
* Jag har redan sprungit en och en halv mil den här veckan och det är bara tisdag.
* Det verkar som att Bossa somnade på första försöket i kväll?
* Att få vara helt ensam i helgen när Nils och Bossa drar till Halmstad. (Obs: bitterljuv brakänsla på den. Kommer att sakna Bossa + blir mörkrädd när jag sover själv. Dock bra för mig och Nils att vara ifrån varandra ett par dagar.)
* Halv åtta hos mig om ... cirka fem minuter. Jag hinner göra te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar