fredag 3 februari 2012

Produkt me up.

Jag må verka sur och vresig i det här dystra, mörka kalla som ligger över oss men en sak ska jag säga er och det är att det finns en del av mig som påverkas mer av vintern än vad humöret gör. Och det är utseendet.

Alltså jag självspricker i kylan. Jag är så torr att folk misstar mig för en frasig kjol och häromdagen gjorde mitt hår en hyfsad cover på "electric".

I dag gick jag på Åhléns med målet att hitta någonting som kan hjälpa mig åtminstone litegrann. Ett annat mål var att jag inte skulle behöva plocka fram något annat än mitt presentkort på 50 kronor ur plånkan.

Köpte det som syns på bild och det gick på totalt 49 kronor och herre vad nöjd jag är! Har aldrig hittar ett läppgrejs som funkar när läpparna redan hunnit bli fnasiga, men det här är skitbra. Och handkrämen luktar gott.

Nu ska jag dricka rödvin och laga pasta. Inga överraskningar här. God helg!

1 kommentar:

  1. Ja usch vad torr och hemsk man känner sig. Köpte duscholja idag. Är kliig på kroppen pga av daglig dusch men man kan ju inte sluta duscha liksom.

    SvaraRadera