onsdag 8 februari 2012

Får ändå in att jag gymmat. Skrytapa.

Ni vet när man går till gymmet när dottern ska lägga sig och kommer hem en timme senare och inser att den arme fadern fortfarande sitter inne i lillrummet och vyssjar?

Jaja, nu sover hon i alla fall. Löste av Nils som nattare innan jag duschade, så det var väl svettlukten som fyllde rummet som gjorde det. Men nu har jag badat, kört ricinoljekuren i frisyren och ätit omelett. Resten av kvällen ser ut så här: hänga tvätt, kolla Biggest Loser USA, dricka "night time"-te, läsa ut Sputnikälskling. Sistnämnda har kvalat in som min favorit av Murakamis böcker. Väldigt bra är den.

Bättre än så här blir det inte med bloggeriet i dag. Bärfisens dåliga sömn påverkar mig så himla mycket. Måtte det gå över väldigt väldigt snart det här oroliga.

3 kommentarer:

  1. Hade en sån kväll igår också. Evigt vyssjande och vaggande. Man blir helt sur för att kvällens planer havererar. Även om planerna bara består av att äta satsumas och börja på nya DVD-box (Breaking Bad säsong 2, har du sett?).

    SvaraRadera
  2. Varför har man ricinolja i håret?

    (Kan du göra den här lilla rutan till en pop-up så att jag kan prenumerera på kommentarer i din blag? Tack på förhand.)

    SvaraRadera
  3. Karin - hemskt är det! Jag har sett första säsongen av Breaking Bad. Har helt glömt av den serien, men den är ju väldigt bra så det ska återupptas. Tack för påminnelsen!

    Limpy - har hört att barret ska växa bättre då samt få bättre kvalitet. Vet inte om det funkar, men jag är en sucker för husmorstips...

    Ska genast fixa popup (om jag kan)!

    SvaraRadera