lördag 25 februari 2012

Dagen i fyra bilder.

Jag tänkte dokumentera dagen för att kunna lägga upp en "lördagen i bilder"-grej, men jag glömde visst bort att plåta. Men här kommer lite:

Klockan 11 åt jag frukost. Det var min sovmorgon och när jag gick upp hade Bossa och Nils somnat om. Jag blev rörd till tårar när jag såg att de hade varit ute och köpt bröd, croissant och juice.

Halv tolv vaknade Bossa.

Och ville spela maraccas, Plura-style.

Resten av dagen hängde vi med Ylva, Widy, Mauritz (MAUWISCH), Gabriella, Michael och Jack (ACK). Vi gick till exempel till Plikta och åkte rutschkana.

Nu har Nils gått ut på pobben och jag är ensam med dattan, läsken och chokladen. Jag mår inte helt hundra, så jag hoppas och ber till en högre makt att Bossa har somnat gott (la henne ganska nyss) och att hon inte vaknar tusen gånger under kvällen. Jag behöver ligga ner och inte röra mig ur för många fläckar.

5 kommentarer:

  1. Asså Bossa gör så coola poser jämt? Typ nyvakenbilden ba hej jag spelar i coolt grungeband (tänker jag mig).

    SvaraRadera
  2. Nu: gulligt med poserandet.
    Snabbspolning 13 år framåt: Bossa bloggar under namnet Bossie och poserar på ett helt annat sätt. HJÄLP!

    SvaraRadera
  3. OMG läskig tanke :-/

    Ville bara säga att jag älskar din fripp och lugg! Du är så himla fin i den. Himla himla fin.
    Var och klippte mig förrförra helgen, klippte en page. Hade tänkt lugg men frissan bara vägrade. "Neeeej du är ju så fin med klassisk page utan lugg". Nu ångrar jag mig. Eller har jag för tjocka kinder eller nåt?

    SvaraRadera
  4. Men vad snäll du är! Jag har för övrigt riktigt bitiga kinder själv, så om du tycker att jag passar bra i lugg så passar alla som är välsignade med Anja Pärson-kinder i lugg.

    SvaraRadera
  5. Word!! Lugg är en mänsklig rättighet oavsett kindernas utformning.
    Ibland blir man trött på frisörer som vet bäst. Typ propsar på uppklippta etapper och skit.

    SvaraRadera