torsdag 23 februari 2012

Bokmässa är en annan sak som är roligare med unge i familjen.

MEN vad kul det är att gå på bokrea med en ny person i familjen. En som man vill lära att uppskatta böcker och så. De här köpte jag i dag.

På tal om böcker - jag bugar och bockar för responsen på Lilla O. Vilken succé! Jag ska lägga upp volym två vad det lider. Ska bara se till att Bo Diddely somnar. Eftersom jag planerar att laga extra god mat i kväll samt är dödshungrig lär hon väl dock inte somna före klockan 22 :CCCCC (Kan man förstärka en smiley genom att göra den ledsna munnen flera gånger, eller antyder det bara dubbelhakor?)

2 kommentarer:

  1. Jag tolkar alltid :CCC som jätteledsen och :DDDD som jätteglad. :)))) ser lite ut som glad med dubbelhakor dock!

    SvaraRadera
  2. Hon somnade efter en och en halv timmes nattning, inklusive psykbryt från båda föräldrarna. För jävligt det där.

    SvaraRadera