söndag 19 februari 2012

Bilder från helgen.

Jag tror att jag slipper bli sjuk och det vore ju helt fantastiskt. Men i stället för sjukma är min kropp liksom slut av trötthet. Jag orkar ingenting. Har raderat så många blogginläggsutkast under helgen eftersom jag inte orkat formulera mig färdigt. För att göra det enkelt för mig lägger jag bara upp ett gäng bilder från helgen som gått:

Det har ståtts i städskåp.

Ätits brunch.

Även den lilla har brunchat.

Mina föräldrar kom på besök lördag-söndag och hade med sig en vagn som går att vika ihop och alltså ta med på till exempel resor. Fast vi kommer nog att använda den mest hela tiden, för Bossa tycker MYCKET om att sitta framåtvänd.

Lördag eftermiddag tillbringade jag, mamma och Bossa på Världskulturmuséet. Så himla himla värdlsbäst ställe att hänga på för små barn. Det är som gjort för ettochetthalvtåringar. Här är exempelvis en snurrande grej med olika lager av golv som snurrar åt olika håll.

Här är bananpaus.

Här är snurrande speglar.

Och här är ... ja, jag vet inte riktigt.

Bygga är också kul.

En av utställningarna handlade om att resa och med hjälp av det här hjulet kunde man se vart ens nästa resa ska bära av. Både jag och mamma ska till Karelen.

Och så var vi ute och ölade, jag och Nils, och skrev meddelanden till varandra på underläggen. Mycket fin helg.

2 kommentarer:

  1. Karelen! Fantastiskt, berätta allt sedan!

    Och the Boss är gullig som vanligt.

    SvaraRadera
  2. Det var en pinne ifrån att min snurra skulle stanna på Hultsfredsfestivalen. Det hade varit spooky!

    SvaraRadera