lördag 21 januari 2012

Var så konstigt at boka flygbiljett för Bossa och behöva skriva "Sally Hellbjörn" som namn.

Det är så lurigt att blogga om vad som händer om helgerna, för ibland känns det som att det bara är pannkaksfrukost och goda pastor och varsin sovmorgon och mysiga känslor hela tiden. Som Schulmans och deras jävla charkisar.

Med det sagt så sitter jag här i vanlig ordning och väntar på att Bossa ska vakna medan Nils sover ikapp sig efter att ha tagit morgonskiftet. Jag har pannkakor i magen och kaffe i hjärnan och ser fram emot att låta Bossa få testa snö för första gången (förra året räknas inte, hon var ju pytteliten) tillsammans med Liselott och Kurt i Slottsskogen.

JAG ÄLSKAR HELG.

Och så vill jag berätta vad vi bokade för resa i går. Vi ska åka till Korfu och hänga en vecka i början av juli. Tvårumslägenhet med barnpool och nära till hav och en liten by. Jag har ytterst liten chartererfarenhet, så det här känns sjukt spännande.

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt det låter. Ser framför mig hur Bossa sitter med solhatt o guppar runt i poolen i en badring 

    SvaraRadera