onsdag 11 januari 2012

Nytt på fot!

Oj vad jag fiskade efter kommentarer i förra inlägget, märker jag nu när jag ser det igen. Med det sagt: tack för de lugnande orden. Fick höra precis vad jag ville höra så att säga.

Nu sover Bossa och jag gör det jag gör varje onsdag vid den här tiden: äter pannkakor med glass och zappar mellan The Doctors och Greys. I dag tänkte jag "kasta om lite" genom att initiera en ny kategori här på bloggen. Den ska heta "Nytt på foten".

Nej, det ska jag inte. Hur hade det sett ut?

Däremot vill jag visa två nya fotsaker:


Min näst bästa julklapp (bästa var en Jamie Oliver-kokbok från Nils) kom från svärmor. Veldigt gåssiga.


De här köpte jag på Asos inför en Köpenhamnsresa med Körven och Debbie. Jag förstår att ni tycker att de ser fantastiska ut på bilden, men ni skulle se dem live. De GLITTRAR och GLIMMAR och man vill bara bege sig down the yellow brick lane med hoppsasteg. Extrainfo: trots att färgen alltså är "golden" så har det endast hänt en gång att någon sjungit Herreys för mig när jag haft dem på mig.

2 kommentarer:

  1. Fräcka! Let's dance! Put on your glitter shoes and dance to the blues! (bättre låt?)

    SvaraRadera