fredag 6 januari 2012

Mjukstart.

Medan jag sov fick jag pris av Debbie och Ropaintehej (länklöst pga lösenordsskyddad blogg) och det gjorde mig så glad, så glad. I priset ingick en skicka vidare-enkät och den tänker jag svara på nu. Är ju helt rostis på att blogga, så en enkät känns som en passande start.


Varför började du blogga?
För att jag tyckte att det var kul när jag gjorde det tidigare, för flera år sedan, och ville se om det var kul igen. Vänta! Ska se om den gamla finns kvar. Det gör den! Här. Gud vad roligt. Måste läsa. Eller blir det för pinigt?
Annan anledning: tänkte att det skulle stävja ångesten. Det gjorde det!

Vilka bloggar förljer du?
De som ligger i listan här till höger plus några Nöjesguiden-bloggar (som inte funkar i listan, vad det verkar, uppdateringarna syns inte). Kollar också in Zandra på Aftonbladet och Quetzala på Nyheter24 rätt ofta. Och Spiderchick.

Favoritfilm?
Juno, Mean Girls, Garden State, Me and you and everyone we know.

Vilka länder drömmer du om att besöka?
Alla.

2 kommentarer:

  1. Känner ungefär såhär med att du är tillbaka: HURRA! HURRA! HURRA! Så, det var bara det.

    SvaraRadera
  2. Tack! Känner mig helt hedrad.

    SvaraRadera