söndag 8 januari 2012

I dag flyttar hon in och jag ska bära grejer.

Jag och Nils pratade om Jason Segel i går och kom fram till att han måste vara "ganska gammal" eftersom han har en roll i Slackers som ju är en ganska gammal film.

Men nähä, han var 22 när Slackers kom ut och är lika gammal som jag.

För att fokusera på något positivt så finns det flera ups med att inte vara ung och lovande längre. Till exempel så kan man jobba och tjäna pengar och köpa ett boende. Det har Liselott gjort och nu ska hon flytta in TYP GRANNE MED MIG. Det här är så himla bra. Min bezztis på krypavstånd. Det har inte hänt sedan vi delade hostelrum i London för 12 år sedan. Varje gång någon av oss flyttat till den andres stad har den som redan bodde i staden varit tvungen att flytta till Karlstad/Malmö/Stockholm/Göteborg på grund av studier/praktik/jobb osv.

Nu har jag och Liselott förvisso bott i Göteborg båda två ganska länge. Men hon har haft hus i Härryda och grejer och det är ju inte direkt nästgårds.

I och med Liselotts nya place så har både jag och Nils våra närmsta vänner på armlängds avstånd. Det är nästan lite för bra för att vara sant. Kolla bara:

2 kommentarer:

  1. Jag tror att min syrra bor där i närheten också!

    SvaraRadera