lördag 14 januari 2012

Dagen i bilder.



10:00 - vaknar och löser av Nils som tagit morgonpasset. Bossa har somnat förmiddag och jag äter en förstafrukost och kollar DN.



12:00 - Bossa vaknar och är väldigt mysig.



12:30 - bjuder Bossa på lunch. Det var visst "inte så gott".



13:30 - Nils är vaken och vi brunchar.



Note to self: Bossa tycker att det är godare med brunch än lunch.



14:00 - vi går ut och plockar upp Joakim (ej i bild) ...



... och går till Plikta.



I dag var det roligast att hänga på en sådan där, gud vad heter det, vippbräda?



15:30 - gymmet. Heja mig!



16:30 - Liverpool (Nils lag) mot Stoke (mitt lag) på teve, med glad Bo som prövar mössor i förgrunden.



17:00 - lagar mat till Böset och matar nämnt Bös.



18:00 - sätter en bröddeg. Det här gör jag aldrig. Känns spännande.




Ungefär nu: Bossa har gått och lagt sig och jag sitter vid dattan med ett glas rött och väntar på att jag ska få baka ut degen till brödbullar. Jag är otroligt osäker på mina bakningsskills, så det här kan gå precis hur som helst. Snart kommer Liselott och Kurt och senare i kväll ska jag och Nils laga hamburgare. All in all: mkt bra lördag.

3 kommentarer:

  1. Najs! Snygg jacka har du också.

    SvaraRadera
  2. Matilda: Och heja dig! Heja oss.

    Karin: Fanx! Panikköpte den på en second hand i Antwerpen efter att ha totalt missbedömt det belgiska klimatet. Den är supervarm och bra.

    SvaraRadera