onsdag 26 oktober 2011

Varning för kliché.

Det här får jag väl äta upp, men gud vad jag älskar att det är mörkt ute på morgonen. Jag älskar att det är svalare i luften. Jag älskar att det luktar löv överallt och att man får ha kläder på alla kroppsdelar inklusive händer och huvud.

Jag som har anlag för att bli deppig borde kanske inte gilla hösten, men det gör jag så väldigt mycket.

Annan sak jag gillar: att vara föräldraledig på onsdagar. Klockan är kvart över nio och Böset sover. Den rena tvätten är inhängd i garderoberna, den smutsiga snurrar i tvättmaskinen, diskmaskinen är tömd och jag ska INTE öppna jobbmejlen och börja lösa saker. Jag ska öppna näst sista avsnittet av Project Runway och dricka kaffe.


Plan för resten av dagen: köpa ett sådant här batteri.

1 kommentar:

  1. du ska även komma med bra frukostförslag, jag kan tänka mig ett ställe som öppnar halv åtta imorgon eftersom jag ska hämta upp en bil halv nio.

    SvaraRadera