fredag 14 oktober 2011

Tonight I'm gonna bury that horse in the ground.



Jag håller med Popmorsa om att det här är månadens låt. Så.jävla.bra. Sätt på den i stunder då du upplever att du är lite kränkt och säg att du inte känner dig styrkt. Jag menar det: I dare you.

Vill ni förresten veta vad jag gjorde i samma stund som jag upptäckte hur bra den här låten är? Alltså verkligen i samma stund, låten spelades fortfarande i ett dattafönster medan jag öppnade nästa. Jo, jag letade såklart upp hur gammal Florence är. Och hon är fucking himla tjugofem och det får mig att må dåligt och just DET, det faktum att jag mår dåligt över att en person som är yngre än jag gör världsbra grejer, får mig att må ännu sämre. Så på så vis kan jag spinna igång ett nät av ångest. Blirsåtröttpåmigsägerjag.

Ps: älskar den här kommentaren på Youtube: "A Florence a day keeps the psychiatrist away."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar