onsdag 19 oktober 2011

Nu är det dags.


I kväll testar jag den omtalade.

3 kommentarer:

  1. Är det sant i länken eller ett gammalt avdammat aprilskämt? Med tanke på att de verksamma delarna samt acetylsalicylsyra fräter det mesta så fräter det nog fint i ansiktet.

    Mvh
    Gubbe_54

    SvaraRadera
  2. Vet du, tanken att det skulle kunna vara ett skämt har slagit mig. Vore ju för trist att stå där som Samantha i SATC efter den kemiska peelingen och ba JOKES ON ME! Men jag vågar faktiskt tro att det inte är någon fara. Acetylsalicylsyra är mycket vanligare än man (jag) tror i skönhetsprodukter nuförtin. Till och med den Dermalogicakräm som jag använder när jag har råd innehåller nämnd syra.

    Fast det är klart, jag ska nog ta det lite försiktigt med aspirinet tills jag vet att jag tål det direkt på huden.

    SvaraRadera
  3. Nämen då så,, rubb it in,, återkom med bildbevis och känsla.

    Gubbe_54

    SvaraRadera