torsdag 13 oktober 2011

Hello pancake.

Hej, jag är inte död, men jag har haft (har) sjukt mycket att ta itu med på jobbet, så jag har inte ens läst bloggar i dag (än mindre tänkt på att blogga själv). Jag minns att Debbie en gång citerade Björn Gustafsson med "jag till och med kissar hårt" på tal om att vara effektiv/jobbstressad. Lite så har det varit i dag.

Men jag har i alla fall haft en och en halv timmes intensivmys med Bossa (hon liksom pussade mig på munnen utan att jag bad om det!) och Nils har redan ätit så jag ska alltså laga mat till enbart mig själv, så nu har jag ju en hög med pannkakor att se fram emot att äta framför Halv åtta hos mig. Så himla knepig han verkar som de ska vara hemma hos i kväll, förresten? Jätteknepig.

Jaja, jag svamlar. Ska väl fixa de där pannkakorna nu. Laters.

Ps: det här med att jobba så att man får huvudvärk får en onekligen att tänka på det där med livet (jobbaätasovadö) och så.

Ps igen: jag googlade precis pancake för att vara säker på att stava rätt. Är ganska slut i svålen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar