söndag 23 oktober 2011

Ett sådant där "what's your inner age"-test nu vore just snyggt.

Jag och Nils hade Bossavakt både i går kväll, under natten och i dag på morgonen, så vi kunde gå ut och roa oss som vore i ungdomar. Och att vi gjorde. Det var sjukt roligt och skönt att tramsa loss med Nils en helkväll och gå och lägga sig först vid tre, men i dag... känner jag mig sisådär.

Jag som sedan cirka en månad tillbaka varit hyfsat GI-duktig och mest tuggat på Finn Crisps hela dagarna drabbades av någon slags övertändning i går. Utan att bestämma mig för att det var fritt fram så sa jag visst "fuck it" till min avhållsamhet från carbs och tryckte i mig följande:

* Grand de luxe triple cheese-meal (lunch).
* En halv pizza (middag).
* McFeast-meal (sängfösare).
* Chipsådipp.
* Choklad.
* Mängder, MÄNGDER, av vin och öl.

Var det snällt mot min kropp? Nej. Var det värt det? Njae... nej. Svullenheten säger nej.

Om två veckor drar jag och Nils till Berlin. Fram till dess är det svångrem som gäller. Ingen bibb, inga carbs, inga himla ursäkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar