måndag 17 oktober 2011

Det blev liksom inget mer där.

Inget hemskt har hänt hittills, förutom att jag spillde ett paket blöjor över mig (låg på höga hyllan i badrummet) samt att jag fick lite bajs på mig strax innan jag lämnade i morse. Men det är ju inget konstigt.

Dessutom är Jessika Gedin gäst i Morgonpasset vilket gör att allt känns ljusare. Hon är ju jättebra. Och för övrigt Nils lokala (alltså inhemska) frikort. I rest of the world är det Miranda July. Vilka bra favorittjejer han har egentligen, Nils. De påminner inte alls om mig, men det gör detsamma. En gång för jättelänge sedan låg jag med en kille (förlåt mamma) som efteråt avslöjade att hans drömkvinna var Linda Rosing. Mitt uttryck då ba [insert jätteförvånad/förgrymmad smiley].

2 kommentarer:

  1. Fyfan Linda Rosing?! Man ba whatta? Vad såg han i dig då? (Jag menar förstås det på ett positivt sätt)

    SvaraRadera
  2. Nej precis, hur tänkte han där? Jag må ha haft många olika stilar i mina dar, men aldrig riktigt... den stilen.

    SvaraRadera