onsdag 21 september 2011

Snart har helgen vecka 48 tagit slut.


Dagens middag: kyckling med parmesan/vitlök- och soltorkade tomater/fetaost-crème fraîche, persilja, schalottenlök, morot, vitlök och ärtor + ris. Jag önskar att jag kunde säga att det gicks till second base i mun, men det var faktiskt inget vidare.


Dagens "nu hittar jag på något nytt för att roa min unge": det här. Just när jag gjorde det kändes det helt naturligt, men så här i efterhand inser jag att det bara ser ut som ett sjukt beteende.

Kvällens besvikelse: att spilla ut den sista lilla skvätten rödvin jag hittade på botten av en bibb. När jag bestämt mig för att unna mig och sedan se hur det gick till spillo... den känslan. :(>

Kvällens insikt: jag vet verkligen inte hur man gör jätteledsna smileys, eller smileys överhuvudtaget som inte är glada eller lite ledsna. Inte jätteledsna. Den som jag gjorde nu är ingen vedertagen smiley, va?

3 kommentarer:

  1. Tack! Älskar den smileyn.

    Utmaning för dagen: att använda den i ett jobb-mejl och inte till en kollega.

    SvaraRadera
  2. Haha, det låter vågat!!!

    SvaraRadera