söndag 11 september 2011

(Samtidigt i Darfur osv.)

Teknikproblem som stör ihjäl mig just nu:

1. Att det är helt omöjligt att få bilderna från min iPhone att hamna på dattan (pc:n). Funkar varken att mejla eller att koppla in en sladd. Jag som varit en sådan himla exemplarisk bloggare i dag och planerat ett "söndagen i bilder"-inlägg. Plus att jag testat en ny app som ger sådana där extracharmiga bilder.

2. Att satans wordfeud bara tjötar om "connection error" hela tiden. Jag spelar viktigaste matchen någonsin nu, ju. Mot chefen. Måste_vinna_känner_i_hela_kroppen_att_det_är_viktigt.

2 kommentarer:

  1. Mary min vän, jag har ett tips till dig: Photosync! Fantastisk liten app som för över bilder via trådlöst nät till dattan. Jag använder den jämt. 15 pickadoser

    SvaraRadera
  2. Åh, tack! Älskar dina tips. Testar nästan allt.

    SvaraRadera