onsdag 7 september 2011

Onsdag = Bossadag.

Ånaj, rookie mistake. Jag kikade in på Bossa för tidigt och väckte henne. Trodde att hon somnat, men tji. Glömde den gyllene "vänta minst en kvart efter att det blivit tyst"-regeln.

Jaja, förutom det så har det gått bra i dag. Ja, förutom kanske också att det varit lite väääl mycket "dada" i stället för mamma. Jag menar, Nils har varit hemma med henne i två dagar? "VEM GENOMLED KOLIKEN MED DIG TROR DU?" vill jag nästan fråga henne.

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen. Jag tror att det här med att jobba 80 procent och få vara med Bossa varje onsdag, hela dagen, kan vara min bästa jobbsituation sedan jag började jobba.

Stämningsbild från tidigare i dag. Vi har handlat på Hemköp. Bossa är den i familjen som håller i pengarna.

3 kommentarer:

  1. jag jobbar 65 (men ska gå upp till åtminstone 75 om ett tag) tycker också det är perfekt. jobba dricka kaffe slösurfa på rasten sen hem älska ungar kaos osv. tycker det är perfekt.

    SvaraRadera
  2. piratkaninen med till Hemköp? Fedt :)

    SvaraRadera
  3. Jennie - älskar deltid så himla mycket alltså.

    Johan - jajamen, den är en favorit!

    SvaraRadera