torsdag 22 september 2011

Hedwig and the angry inch.


Jag har glömt att berätta (dvs. offentligt klappa mig på axeln). Renoveringen av härket har nått framsteg! Jag har nu:

* Klippt mig (nya, körtaste ever för mig, frippan syns på bilden).
* Beställt nytt recept på sleeping pills.
* Beställt tandläkartid.
* Köpt specialgrejer för öm hårbotten.
* Gjort manipedi (det stod inte på listan, förvisso, men jag gjorde det precis (på egen hand) och det känns rätt gött faktiskt).

Så... nu dröjer det väl inte förrän jag vaknar och ser ut som Tove Styrke? (Alltså inte som att jag har samma hairdo som hon, men jag menar snygg.)

Ps: jag är inte omedveten om att jag saknar tröja på bilden. Tog av mig min t-shirt för "effekt".

4 kommentarer:

  1. MEN GUD VA SNYGG! Asså fy fan vad jag vill ha din look. Dollface, redlips and körtbob *avundsjuk*

    SvaraRadera
  2. Snygg frizzz!! Mer naket!!! (eeeh?)

    SvaraRadera
  3. skönt att du förtydligade att "frippan syns på bilden". hade varit förvirrande annars.

    SvaraRadera
  4. Peti - tack. Men när dte gäller röda läppar har jag inte mycket att sätta emot en viss DJ Azteka.

    Olga - haha! Jag bloggar Ankeborgklädd i detta nu. (Nä.)

    Calle - grrr.

    SvaraRadera