onsdag 21 september 2011

Daddy's gone var det. Låten.

Tänk att jag får vara med den här smörfian hela dagen i dag. Vet inte exakt vad vi ska hitta på, men det blir nog mycket. Klockan är inte ens åtta och vi har redan hunnit rensa ut allt från half pint-höjd och nedåt ur städskåpet, äta frukost och ställa till en scen.

Nu leker vi "hallå hallå" med varsin mobiltelefon. Hon har fått min gamla och nyss satte hon på en låt. Det vet inte ens jag hur man gör på den. Jag vill inte säga för mycket, men jag tror att vi har att göra med ett tekniskt geni här.

Nu ska jag ta med mig Bossa in i storsängen och väcka Nils. Undrar hur jag ska göra? Ett tag, när vi bodde i Sthlm, så gjorde jag en grej av att väcka honom på olika sätt varje morgon. Jobbade särskilt mycket med rädsla. Det var kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar